dagen + lite till

tjillevippen ! :)

Fy fan .. Bra början , ja vet . Började ju som sagt att jobba idag, och dra mig baklänges för vilket ställe. Gamla pundare allt som är. Usch usch usch .. När jag kom in så fick jag sitta å vänta på att en av personalen skulle komma för att visa mig runt hela stället. Han kan ju inte må bra han. När han skratta fick man väl skratta med, inte för att jag fatta vad han mena men det är väl strunt samma..
Jag får iallafall vara Café Ansvarig. Lite kuligare än att få å stå och sortera böcker, som jag har gjort hela dagen idag. 2:- böcker dit, 10:- böcker hit. Nepp, det gilla jag inte..
Men jag träffa en tjej, Angelica, hon va trevlig och henne kom jag överens med. (brukar ha väldigt svårt för att komma överens så där med folk som man träffar på arbeten.. men idag lyckades jag! =P)
Ska tydligen jobba  8-16.30 varje dag, hur jag kommer att överleva det, det tar vi då.
HAHAH xD bra första dagen, skulle byta om i omklädningsrummet, och vad händer inte då? Jo, jag blir väl inlåst.. Helt otroligt..

Fick en HM katalog hem idag .. Checka igenom den , det finns fan inga bra kläder där längre. Har alltid annars hittat massvis med plagg jag vill ha, men inte nu. Blir bara sämre å sämre för varje katalog.. 

Försöker fxa att jag får mitt nummer överflyttat till abonnemangskortet.. Jag va in på 3butiken förut, och då hade det inte flyttats på grund av att jag inte hade registrerat mig. Han kunde ju ha sagt det från början, men nej då, inte här inte.. 

Fattar inte varför jag sover så otroligt dåligt om nätterna (eller jo, kanske jag gör..)  
När jag precis höll på att somna i natt, så fick jag sms . Det är väl så typsikt det kan bli .. 
Just nu vill jag bara sova , är så förbannat trött .. 

Snart börjar skolan också , längtar INTE ! Fan tiden går för fort , och nu helt plötsligt har man inget sommarlov längre. Det är förjävligt. (jag vet, möe gnäll , men I  don't give a shit..)  
Hm , verkar inte heller som om det blir ngt Sthlm i sommar, jag & Elin som verkligen hade planerat. Våran resa va planerad nu till helgen, men men . Ser fram emot den här helgen vilket som :)

Har mina körlektioner snart också , kör nästa vecka 2 ggr :P
(DEN BILEN ÄR IAF NORMAL ATT KÖRA!!!)
Ska bli roligt =)

Funderar på om jag ska ta mig ett varv runt sjön , men jag har verkligen inte lust .. Nu har jag funderat klart , jag skiter it.

Nej ni gött fölk ^^
CYA L8ER ! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback