:*

Hejsan hoppsan !

Fredag ! Hur gött är inte det från en skala ett till tio då ? Kör på iaf 18 . ^^
Idag har vi varit i köket . Jag och Malin fick göra desserter , eller närmare bestämt smulpaj. Så hon gjorde blåbärspaj och jag äppelpaj . Riktigt nice, eller hennes iaf =)

Hade serveringsprov idag , igen . Fick inte mer än G då, å Matz tror så mkt på mig så jag gjordet i dag igen som sagt (vet inte om jag nämnde det i förra inlägget....) , FIXADE VG ! (y)
Så nu har jag VG i Svenska A & B (<- som det ser ut nu i B) och Servering A & B  , får se vad jag kammar hem i näringsläran!
Fatta va gött det är med bra betyg ;)

Just nu är jag hos mamma .. Kom hit runt sex eller va hon nu va. Då delade vi på en bärs ^^
PINSAMT VÄRRE , HON RINGDE IN TILL KARLSTADS NYA RADIO OCH ÖNSKADE EN LÅT TILL MIG ..
Full som hon va:
- Jag vill önska en låt till min dotter .. bla bla bla .. bla bla bla , bla bla . Ta en låt med Volbeat
Efter pausen så sa han radiomannen att Erika önskar en låt till sin dotter , bla bla bla , Volbeat med Soulweeper ! =)
Sweet mamsi =)

Axels Nöjesfält är ju på Norra Fältet i helgen , vore så jävla roligt att åka dit . Men med vem ? Ingen rolig att dra dit med, bortsett från elin , men ah, hon kan inte pga personliga skäl.
Får satsa på Liseberg ändå ^^ Vill ju dit . Fast det skulle vara roligt att dra till Gröna Lund också .. MEn men , det märks . Vi hamnar väl säkert på spelhörnan utanför McDonalds . :)

Helgen för övrigt blir nog lugn (säkert inte) , men det är gött att bara relaxa också .
På söndag ska jag träffa Gunilla, då blir det IKEA ! SKOJJ !!!!! Det va ett tag sedan jag va där , å det är inte likt mig ! :P eller det har  väl blivit heter det väl numera...

Ingen båtbuss får jag åka heller . Jag som verkligen vill  .
Får se om Amanda följer med på måndag , hihi =)

På måndag så ska alla HR-elever till Boda Borg i Karlskoga ! Ser fram emot det faktiskt ^^
Ska nog blir mkt kul . :D

Funderar på om jag ska byta design på bloggen igen .. Hittar inga roliga, + att jag inte känner ngn som kan designa . Men det är egentligen skit samma ..

Jaja , uppdaterad blogg , ha det bra allesammans !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback