HALLON ! =)

hejsan hoppsan !

nu var det ett tag sedan jag skrev sist ! :)

just nu är jag istan med elin ,  händer inte så mkt här ^^
har typ nätt å jämnt kommit från körskolan ! Jag har kört bil idag , å dra mig baklänges . Men det gick bra. Bättre än förväntat . Plus att jag har pluggat på teorin !!!!!!!!!!!!!! :)
GÖTTIT VÄRRE !

Inte alls lång tid kvar till sommarlovet , å det är mer göttit det ! Slutar på tisdag redan :D , fattar inte att tiden kan gå så jävla fort , nästa år är det liksom redan studenten !!!!!!!!!!!!!!!!!

Å Grattis Ronja , som fyllde 18 år igår ! Hoppas du hade en bra födelsedag :)

har inte så mycket tid att lägga ner på bloggandet idag , men ha det så bra allesammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback