;-)

Finally =)
Igår va vi som sagt på IKEA , handla lite smått å gott . Som säng, köksmöbler och tabletter =) (inte "piller", utan sånna man har på köksbordet....) Fint blidde det =)
Det tog oss två timmar att monetera ihop den förbannade sängen .. Jag höll på å bli stölli .
Men jag gav upp så Ricky fick fortsätta med den.. Jag och Laila monterade ihop hyllan . Det ju en stund, men det blidde bra det också ;P
Allteftersom blev klockan mer och vi la oss ..
Jo juste , Emma kom förbi också å sov över =)

Gick upp runt 10.00 idag , då försökte jag och emma montera ihop köksmöblerna, men osmarta som vi är gick det käpprät åt helvete.
Fick försöka att väcka Ricky, han va sur å blää, så det gick inge vidare.. Efter alla om och men fick jag upp honom..
Det var tydligen inte så jävla svårt att montera ihop bordet ;) haha XD
Resten av dagen gick åt till att städa .. gardiner är uppsatta å så ^^

Imorn blir det tjejkväll hemma hos mig =) 
Nu får jag faktiskt skryta lite grann att jag har mitt eget place å kan göra precis vad jag vill :) x)
Det är helt underbart.
Men det blir inte föräns lite senare på kvällen ..
Innan allt elände så ska jag till skolan . Vi har kök hela dagen.. +mentorsträff, men det inge viktigt .
Efter skolan blir det stan dirket, måste köpa linne + blommor på Lagerhaus (finns faktiskt 2 fördelar med blommorna där å det är att jag slipper att vattna dem, och dom är väldigt fina ...)
Sen bär det hemåt . Lite tråkigt när jag inte har ngt så sett att sysselsätta mig med . Blir liksom käka, diska sen TV .
Kul liv ? Nein .

Under kvällninga har jag inte alls gjort mkt . Pratat med Elin i telefon nån timma (ovanligt ? No, but it doesn't matter because I love to talk with that girl . ok ? )
Skulle ha städat Rickys rum egentligen , men gjorde inte det . Höhö , så jävla jag .

Jag har även funderat lite på små saker . Eller egentligen bara en grej . Det är att jag är väldigt otrevlig av mig.
Speciellt mot folk som jag inte känner .
Det la jag mest märkte till när vi serverade för typ 3 veckor sedan . Då var det ett bokat bord på 15 personer..
Jag, Elin och Sofie skulle ta det bordet, vilket vi också gjorde..
Hatar dem . Blää, för dom gnällde å klagade.. De trodde inte heller att vi skulle få jobb efter våran utbildning och att maten inte smaka så metal .. Å jag vettni , otrevlig som jag är , jag brukar alltid säga "Smaklig måltid osv.." till de andra som äter .. Men inte här inte .. Här slängde jag nätt å jämnt ner tallriken framför dem, och bad dem dra åt helvete, och att det kunde välja ngt annat ställe än våran skolrestaurang .. Visserligen tittade de lite konstigt, men bryr jag mig? Nepp .
Jag tänkte säga att jag hoppar iaf inte av skolan och får jobb på Grums Kommun . (kommunalfolk det är hemskt ..)
Grums kommun är nog så FAiL det kan bli det .. FAiL FAiL FAiL FAiL FAiL ... :/

Jag skulle gärna vilja ha en annan design på bloggen så jag ska kika lite nu . Ha det ! Puss / S


Ni som läser ända hit , kan inte ni ge mig några filmtips ? Kvittar vad det är för genre .


















Kommentarer
» gretis (:

"The Shawshank Redemption" dretbra film... "Boys don't cry" är också bra [: höhöhö, och förresten, snygg nytt ... typ , tema elr nåt :D hihi ,

2009-03-07 // 21:22:47
URL: http://asgeirsdotttir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback