:*

hallå hallå =)

börjar direkt....

fredag: var och tömde ut allt i friggeboden, bortsett från allt skräp , glömde mitt vita bord , men om LL åker intill stan ngn gång kan hon ta med det, åkte sedan till min lägenhet, den var jättefin, jag hade kök, så nu blir det ikea och köpa köksmöbler och en säng...
senare åkte jag och ricky intill stan o shoppa.. jag fann mig ett par nya skor, som jag verkligen behövde, för mina andra klack var vääääldigt trasiga! Efter det åkte vi till ikea och handla lite smått och gott som handdukar, papperskorg, ljus, köksredskap och lite annat .
Återigen till lägenheten, plocka undan en del, sen åkte vi till stan igen.
Ricky skulle hem, och jag till mamma så vi väntade på McDonalds ett tag. Där mötte vi Ronja och hennes mamma och syster. Det var riktigt roligt att träffa henne! =)
Efter många om och men så åkte jag till mamma....
 Va där klockan 22.00 så det va lugnt resten av kvällen ..

lördag: vi skulle ut på en runda, för att checka lite mer grejer till lägenheten ...
morsan väckte mig strax innan nio, o jag var så gott som död , va hur trött som helst! ;P
Elin (inte min elin den här gången, utan faktiskt Elin Åhlund..) , jag och mamma gav oss ut när klockan var 11.00 , då drog vi till våxnäs, kolla lite på secondhand butiken .. Måste börja så , jag är ju inte direkt rik =)
Där fann jag mig ett par gardiner, en jätte jätte söt liten lampa, o nu minns jag inte mer .. *helt black out* ...
Efter det åkte vi hem till min lya, för att jag skulle  visa dem hur det såg ut och vart det ligger osv.
Sen till staden igen ..
Då åt vi , eftersom jag gnällde som en jude över att jag var så hungrig, så vi hamnade på Burger King , WOHO !
hmhm , kikade runt mest sen på kläder,  jag hittade en slags tunika på Bik Bok , och det var en bra dag på den affären igår, man fick välja ett valfritt plagg i hela butiken, och få 50% rabatt. Så jag betalade bara 124.5 :-
nice price på B...........................bik bok ;)
kvällen vart lika lugn som fredagen , göttmos =)

söndag: idag det .. Är hundvakt för tillfället.. Åt Nikita =)
Åkte från Karlstad med 14.00 bussen . Ganska drygt , men men ...
Har inte alls gjort mkt , och det kommer nog inte bli så mkt mer heller. Men i vanlig ordning, så ska jag inte säga ngt, för att det blir bara trassel då .
Funderar på om jag ska slå en pling till Mangskog, och höra om det är ngn som vill vara social med mig ..höhö.




i morgon har vi studiedag, göttans =)
så vi går bara 4 dagar denna veckan, sen äre praktik i tre veckor ;D;D
Efter de tre veckorna så åker vi till sthlm .. Längtar som en , ja,  just det .


nej , hörrni . jag har inte så mkt mer att skriva om . Men jag uppdaterar väl ngn annan gång ..

ha det gött , gött folk :P

/ S

minnen från sthlm =)
Minnen från Stockholmsresan , =) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback