:*

Hallon =)

jao , idag har det inte hänt mkt .
Bortsett från att a städat . (å tvättat , fast det gör ja nu..)
Fanken , jag skulle lägga tvätten i torktumlaren , trodde jag , det är en knapp på maskin som visar att den är färdig, så i vanlig ordning tittade jag på fel knapp, och när jag öppnade luckan så forsade det ut vatten .. tja, det ska va jag till allt.
Så alldeles snart ska vi till affären och köpa godis , är helt jävla godissugen , så jag tror jag dör . x)

Igår kom Emma hit , skoj, så vi slog oss ned framför TV:n och checkade på Melodifestivalen , och tacka Gudarna att Caroline Af Ugglas inte vann , för då hade jag dött . Inte för att hon som vann va så bra, men hellre hon än Carro.

I morgon ska vi jobba . Jobbar kväll , vilket inte kommer bli så über roligt , börjar 15.00 till 23.00 . BORiNG !!!
Men det är ju som det är . Varken jag eller Elin är så sugna på att jobba kvar, men vi får väl se hur det blir .
Vi får väl säkert sparken eller nåt . Blir inte dirket förvånad ...

Bara 19 dagar kvar tills vi ska till Sthlm , längtar faktikst ;P
Måste kolla på glajjera igen , hihi ;P

nej vett ni vad , jag har verkligen inget att skriva om ..
ska hoppa in i duschen nu , sen wallinders ..

Puss / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback