:*

hejsan svejsan =)

eh, ah , ska väl försöka få ett hyffsat långt inlägg den här gången!

Just nu är jag i skolan och väntar på att Svenskan ska börja . Skippa idrotten (ovanligt? nej ) idag.
Slutar skolan klockan 14.,00 idag så sen blir det bergvik , Elin ska köpa sig en ny mobil , och jag ska göra syntest för körkortet !!!!!!!!!!!!!
Får se senare om Gunilla kommer till mig ...

Helgen då. har inte alls gjort mkt.
i fredags kom Ricky hem från Sthlm , jag mötte honom på tågstation , tog oss ett par cider , trött som jag va blev det en tidig kväll..
Lördags, då va vi på IKEA , inhandla lite smått och gott , NU HAR JAG ETT JÄTTEFINT BADRUM !!!!!!!! *proud*
Träffa Fridulina på Game Stop också , hon fick mig och bli riktigt festsugen faktiskt, så på kvällen blev det lite alcoo ! :D
Igår , söndag , Ricky åkte hem , åkte sen till mamma , skulle hämta mitt körkortshäfte, men vad glömde jag, jo körkortshäftet . Mitt minne är som en guldfisks .. ^^
Så inte ngt vettit av helgen inte...

hmhm , nu stressar elin mig, så hejdå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback