Tjejkväll

Japp , den blev av =) Göttit ..
innan dess åkte vi till systemet , eller jag va ju inte riktigt med där dock , men skit samma ...
Åkte hem till mig lämna the alco , sen åkte Sandra & Elin hem till sig själva .
Jag följde med intill staden igen . Var tvungen att köpa linne på Gina Tricot .. På bussen mötte vi på Frida , å sheat, jag kände inte igen människan! SHAME!
höhö , over .

Tjejkvällen vart väldigt lyckad faktiskt .
Ronja & Frida kom typ runt kvart i åtta . Då öppna vi våran första cider =) Göttit .
Så skulle Sandra komma strax efter åtta, men då gick vi Statoil så jag fick köpa mig godis , vi mötte henne alltså på vägen dit.
Elin , klappträt själv , ringde å sa att hon trodde inte att hon skulle komma , men hon lurade mig , hon skrek i telefon så jag höll på att bli döv . Hon kom kanske runt halv tio .
Då var jag redan packad å klar. Haha XD
Det tog inte alls lång tid innan Elin kom i kapp mig .
Roligt hade vi det , satt å töla å drack !
Det måste bli fler ggr , tjejor =)


Idag har jag inte gjort mkt , i vanlig ordning .
Tvättat och plockat lite hemma .
Blev Grums idag, eftersom Ricky åker till Sthlm i tre veckor ,så känner jag att vi kanske skulle umgås .........
Men nu är han så förbannad , vet inte varför , men men .. Det är ju så det är =(

Nej, det blev ett kort inlägg idag .

Ska duscha sen .. ah , ngt .

Ha det gött , puss / S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback