:*

Halloj =)

Det var dags för en uppdatering tror jag .. ;)
Under veckan som har gått,har det hänt så himla mkt .
Blir helt stölli.
Förra helgen berättade jag om i föregående blogginlägg, men på måndagen så började det en ny kula.
Måndag:
Praktiken började , Elin och jag var knappt nervösa inför jobbet. Vi åkte till sunne, tåget gick 07.02 från Karlstad, å vi var framme runt åtta.
PINSAMT , i vanlig ordning kmr det pinsamma stunder , jag gick fram till en bussis och frågade vart Selma Hotell låg... Han förklarade lite knepigt, å Elin , började få sitt skrattanfall så hon nästan låg på marken ..
Allteftersom gick vi den vägen bussisen beskrev för oss... Helt fel kom vi , så återigen gick jag fram till en dam och frågade om vägen ..
" Ska ni gå så långt ? "
" ehm , ..."
" Hoppa in i bilen, så kör jag er..."
Hon hade precis lämnat av sin son.... Sonen hoppade in i en annan bil med sina polare , och de höll på att tappa haken när vi klev in .. ÅTERIGEN , PINSAMT !
Men fram kom vi . Och det var bara att sätta sig och vänta på Madde, köksmästaren...
Väl kom hon , och elin presenterade sig först , sen jag , och jag presenterade mig fel , jag sa elin , å sen bara , nej nej , Sara ... PINSAMT !!!!!!
aja, dan gick ialla fall bra .
Tisdagen ;
Fick skäll . Inge bra . Hon påstod att vi sprang i väg för mkt , det kan jag inte hålla med om ...
'men det gick bra resten av dagen ..
Onsdag:
försov oss , först . men jag är sjuk så det kvetter väl .
Torsdag ;
jobbade heldag . från 09.00 till 23.00 . JOBBIGT!
vart mkt gräl , en "kollega" skämtade med oss som fan , och vi skämtade tillbaks .. en annan "kollege" tyckte vi va otrevliga...
fredag:
det fick vi chi för igår .
Madde vart fly förbannand på oss . Förstod inte alls varför . Mitt hjärta bultade så jävla hårt, så det är ett under att jag är alive .. Jag och Elin förklarade gott och väl hur det egentligen låg till ..
orkar faktiskt inte ta det på bloggen , men jaja ..

orkar inte heller blogga mer nu , men uppdaterad iaf .. pusshej / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback