:*

Hej hej !

Ja, som sagt har jag flyttat in i lägenheten .. Allt är dock inte färdigt än, men ANTAGLIGEN ska jag köpa sängen och köksmöblerna i morn! =)  Hoppas , hoppas !! :D
Har sovit på soffan , en tresits, delad med Ricky =) Har väl gått hyffsat bra, men men ...

På fredag är Volbeat på nöjesfabriken . Ricky ska dit med en massa folk . En annan har ju inte fyllt 18 än, så den får ju inte gå in .. :'(
Så jag kanske ska ha tjejkväll hemma hos mig istället .. hihi =)
Vet ju inget än eftersom jag inte vet om jag får mina pengar i morn eller på fredag... Det är kaos allting. Blir så trött . ^^

Igår var vi o handlade lite grann .. (vi är alltså jag och ricky..) , köpte lite så jag skulle kunna göra pannkakor ..
Och det gjorde jag, dom blev hur goda som helst . Det är jävligt bra att man är kock i bland . Om ni bara visste :)
Syrran sov hos mig natten tills igår.. Fick fixa lite mjukt place åt henne på golvet . 
Hon kom även förbi en sväng i går, men då sa hon typ bara hej!

Idag har jag träffat min kontaktperson för första gången . Hon verkar jättetrevlig och bra...
Åkte efter det till skolan , men va inte på ngn lektion . Så jag tog mig faktiskt en promenad till Ricky - FRÅN SKOLAN , OCH DET ÄR INTE ILLA DET . För att vara jag menar jag nu ...
Alldeles strax ska jag gå upp på vinden , själv :S , och ta ner en hylla , den är ihopplockad så tro inget annat om mig nu .. hihi =)

Nästa vecka börjar vi med praktiken .. Jag är lite gött nervös ! :)
Selma Hotell liksom . haha x)


hu , 0o , nu ringde Laila .. Så nu ska jag ringa IKEA , å crap ..

som ni kanske fattar själva har jag inte tid med er .. hej då .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback