24 nov.

Dags för en liten uppdatering kanske? :)

Vad har hänt sen sist .. ?

v.47:
o Jag vaccinerade mig! Oh, hej vad jag trodde jag skulle dö! "Gör det ont?" osv. Men det gick bra, kände inte sticket i armen. Det enda jag kände var de dagarna efteråt för då gick det inte att sova på armen. Jobbigt värre!
o Beställde den efterlängtade studentmössan! Nu när den äntligen är beställd längtar man bra mkt mer till studenten än innan! :) 

I fredags hämtade vi skrutten! Det var jättekul att ha honom här. Så snäll o go'!
Vi blev avsläppta vid bergvik då markus ändå skulle till borgvik o hade vägarna förbi! (angelica o camilla var också med o skulle köpa en väska på väsk shoppen) När de gick ur bilen var Liam cool lugn.
Prinsen och jag raskade in på Maxi. Skulle handla lite smått & gott.
Därefter tog vi oss en liten tur till mamma. Blev en promenad i höstregnet då vi fick gå från busshållplatsen en bit bort där hon bor.
Därhemma väntade besök från Stockholm. Stefan och Max skulle komma!
Liam var väldigt trött o lite ledsen under kvällen strax innan de kom, men när de klev innanför dörren blev han på toppenhumör och satt och lekte med hunden! Sweeeeet! <3
På lördagen drog vi till ikea. Skulle ha kollat julklappar men fann fasen inget som dög. (o hur ofta händer det liksom?) Jag bestämde mig för att han skulle sova middag innan vi åkte. Han var något gnällig och ville inte sova. Men till slut somna han. Sov en timme. Sen var han hur trött som helst. Men sa inte ett knyst.
Han har varit så fastrig, hihi (a) Skulle vara uppe hos mig hela tiden, när jag satte honom i bilbarnsstolen då det var dags att åka hem skrek han ngt så förfäligt. Trött. Kommer hem, lägger honom runt sju, han somnar vaknar igen 8 på morgonen! (dock vakna han ett par ggr på natten..)
Underbart, längtar till nästan gång då jag ska ha honom! <3
Söndag... Skulle lämna honom + att det var ett litet kalas för bror som fyllde 21! Gav honom ölglas som är gjort av Lasse Åberg, verkligen jättefint. Hoppas även du fick en bra födelsedag! :)


En trött Liam i bilen påväg till IKEA! :)


En trött jag med Liam!


Ngn sover riktigt gött, iaf!

Jag försökte få med honom på fler bilder, men så här såg det ut då:

  Ja, ni förstår säkert vad jag menar..


Det känns precis som om jag har gjort tusen saker till... Men kommer inte på ngt.

v.48:

veckan har ju precis börjat, så det finns egentligen inte så mycket att skriva om.
Jag har faktiskt gjort ett prov i mat o religion och det är inte allt för dåligt för att va mig. Jag har också tagigt tag i Religion A, hade bara tre uppgifter kvar att göra. Känns härligt. Sen har jag bara svenskan kvar, sen har jag inget mer efter mig! SÅ OTRLIGT GÖTT, FATTA!

övrigt då ..
exakt en månad kvar till julafton. Längtar snart ihjäl mig tror jag, men det ska nog gå bra (Y)
träffa alla kusiner, moster o resten av högen! =) ser fram emot detta så det är inte klokt!


Nej, end of story.

Ha det gött / S


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback