higher than high

Redan november, helt otroligt! Här sitter man och tittar ut när den alldeles vita snön faller, mysigt!
Man hoppas att det kommer bli mycket snö och att det ligger kvar på backen. Länge!

Karln och jag köpte en soffa förra veckan och den gjorde sig jättebra i vardagsrummet, idag så åkte vi till ikea och köpte nytt bord! :)
Har även varit iväg med enormt fula hyllan (finns skäl till att den har blivit mycket fulare) till Anna! Så snart ska vi köpa en annan variant av hylla! :b
Inte nog med det, kollar lcd-tv också! =)

Då var man sjuk igen. Fast den här gången var det lite värre än sist. Åkte hem tidigare från skolan i måndags, och har varit hemma hela veckan så här långt. Imorgon måste jag iväg för att prata om det förbannade projektarbetet som vi faktiskt kommer ngnstans med, men man måste ju få hjälp lite då och då!
Skola för övrig; samhällen är färdig, äntligen, satt några timmar med det igår. Men klart blev det, och det va ju tur det! :)

I lördags var vi och hälsade på boendet i Kristinehamn. Närmare bestämt bror, Angelica och Liam. Det var skojsigt att få träffa dem igen, det är ju inte allt för ofta. Men ngn dag framöver nu ska vi att ta och besöka dem!
I tisdags hälsade vi på familjen Nilsen i Arvika. Lämnade hyllan å så. Kul även att se dem! =)
Alla barnen växer som ogräs, det är ju inte klokt! :b

Ikväll ska jag och Markus titta på film, han vill se Arn, men jag vet inte, ja. Om jag skulle ha fått valt hade det blivit Step Brothers, men den duger ju inte åt herrn.. Det kommer sluta med kvarteret Skatan, men det gör mig inget, det är riktigt skojsigt!! :D

Done! xD

Ha det / S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback