091009

Det är precis som om jag har varit på safari! Okej, visst, att åka buss från jobbet är väl inte riktigt safari föräns man åker till Rinkeby , MEN! Under de ggr jag har åkt buss så har jag sett älg o rådjur! Men hallå, eller? I Stockholm?! :O




Jobbet fungerar riktigt bra! Trivs som en muslim i en moské! :P
Jag har fått gjort väldigt mycket där jag har arbetat självständigt. Det är percis så det ska va! :)
Under dessa två veckor har jag bland annat fått gjort: pannkakor, vegetariska grönsaksbiffar, vegetariskt morot/-vitlökssås, bakat bröd o chokladbollar m.m
Jag har ju även varit sjuk tre av tio dagar, men nu är jag i form igen! :D


Då var det äntligen fredag! Har ju inget speciellt inplanerat, men ska bli så gött o slippa att ställa klockan!
Kanske blir en tur intill Gamla Stan i morgon. Hade tänkt att dra mig till Stockholm City nånting i helgen, men det märks hur det blir... Kanske tillochmed bara orkar ta mig till Täby Centrum .. ^^

Jag har nu också bestämt mig för att bli blond, eller mörkblond med ljusa slingor. Vet inte riktigt varför jag har fått den idén, men ni känner ju mig (a)!
Men det värsta av det värsta är ju att jag har ju inte tålamod. Jag är fortfarande, typ svart, i hövve. Jaja, det som händer händer.

Har funderat på om jag ska fixa ett gymkort på Njoy, ska kolla lite priser och lite annat. Vore ganska gött o få komma iväg å bli STOR O STARK! (hade tänkt att bli das hulko.. ;P )


Nein, nein, nein! Oh, yes, yes, yes!

Ha det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback