1:a oktober

Hejsan o hoppsan! :)

Då har man, för några dagar sedan, landat i soliga Stockholm!
Tåget ... Ibland så får man oväntade hinder. Loket va det fel på när jag åkte i lördags. Det hade tekniskt fel, så vi kom till centralen en timme efter beräknad tid. Hade knappt kommit utanför Kristinehamn då vi fick stanna upp. Sedan rullade vi iväg. Stanna, rulla, stanna, rulla. När vi slutligen kom till Hallsberg bytte de lok.
Jag hade klart bestämt mig på lördagsmorgenen att jag skulle till Hemköp för att köpa mig clementiner. Det var liksom ngt jag bara skulle ha. Hittade jag några clementiner? Nej. Det blev äpplen ist.
När jag kliver på tåget o sätter mig för att lösa korsord kommer det på två familjer som ska med en kryssningsbåt. (inte för att det hade med saken att göra.. MEN!) så luktar det clementin. Ena tjejen plockar upp en clementin ur en HEMKÖPSPÅSE!

Det blir aldrig bra med mig.
Feber, huvudvärk, över.
Feber, huvudvärk, över.
Feber, huvudvärk, hosta, över.
Feber, hosta, över.
Feber, halsont, hosta, över.
Knarkar lite ipren då o då.

Inget jobb för mig idag, va helt slut igår, så jag fick gå därifrån. Halsont o jordens huvudvärk hade jag igår. Har även varit dålig måndag, tisdag. Då jag har varit på jobbet med feber.
Får hoppas att jag blir 90% frisk (för att jag lär aldrig bli 100%)

Just nu, funderar jag på om jag ska till Täby Centrum. Bara för att ha ngt att göra nu när Markus jobbar :)
Skulle kunna vila, ja, men det har jag redan gjort väääldigt mkt. Så det känner jag inte riktigt för å göra.
Jaja, det som händer händer.

Jag har också fått många tankar kring projektarbetet. Det känns som om vi kommer att faila. ELiN vi måste ta hjälp av ngn snarast!!!!

Aja, en uppdaterad blogg iaf . Ha det fint fint / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback