over and out

Fyfan, snart söndag. Fasen, hinner ju knappt vakna innan man ska lägga sig igen. På måndag är det jobbet som gäller, jag hoppas verkligen att tiden går lika snabbt nu som den har gjort den senaste tiden! (o på tal om jobb, det är god mat hela veckan [v.42])
http://www.tanternapatorpet.se - för er lite mer nyfikna :)

Att tiden bara rinner iväg. Hösten är redan här, snart vinter, jul, och snart tar vi studenten. Jag bara undrar vad man egentligen använder tiden till. Man brukar väl säga att tiden går fort när man har roligt, men jag kan inte påstå att jag har roligt jämt, men likt förbannat finns det ingen tid kvar.

Idag har jag varit i Täby och kikat runt lite grann, men jag fann inget roligt - som vanligt.
Kollade mest efter skor, jag såg ett par inne på "Din Sko" som verkade nice, men jag vet inte, ja..

Som många vet är jag en mycket bra funderare. Jag tänker på mycket, alldeles för mycket. Ibland.
Men nu de senaste dagarna har jag tänkt på vilken konsigt släkt jag har. (nu drar jag inte alla över en kam...) Den enda som hör av sig till mig är min kära mamma :) (o pappa ibland.. men inte ofta.) Resten då? Jag försöker så gott jag kan, men jag har även annat att lägga energi på än att hoppas på att få bra kontakt med resten av gänget. Men å andra sidan kanske dom inte vill ha kontakt med mig, men då tkr jag att man kan säga det på ett bra sätt istället för att strunta i en totalt. Fast det är klart, det finns alltid den som har det värre.
Saknar ju så många, att ingen kan fatta! :/

Vet inte om jag har nämnt att jag har fått order om att börja med stop n grow. FYFAN VAD iLLA DET SMAKAR. Vilket är meningen, men ändå. Har lyckats i drygt två dagar att inte använda det, men nyss va jag tvungen att kleta på sånt för att jag nästan tänkte bita av mig nageln.

Tänkte ta o vila en sväng, men gör jag det så kommer jag inte kunna sova inatt. Men jag är ju faktiskt ledig imorgon, så det spelar egentligen ingen roll! Hm, tja, det märks!

End of story .

/ S

Kommentarer
» Anna

Hejsan...vet att jag är värdelös på att ringa :-( Måste verkligen skärpa mig...men oavsett så finns du i mina tankar så gott som varje dag, alltid något som påminner om dig, kusinerna frågar efter dig ofta, undrar när du ska komma osv...Frida häromdagen: "Snart är det jul å då kommer Sara jipppiiieeee", Oscar sa: "Nu är det varmt ute nu kan jag sova hos Sara"..(solig dag ;-)), vet du hur det blir till jul? blir det som vanligt eller har du andra planer kanske? Hur som helst så ska du veta att du har en stor plats i våra hjärtan även fast jag är så himla usel på att höra av mig, du är inte den enda som tycker det om det kan vara nån tröst :-) Kramar i massor, love U <3 / Moster

2009-10-11 // 10:54:19
URL: http://mammatillsexbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback