Hejhå

Måndagen är avklarad! Trodde inte att jag skulle orka den här dagen, men jorå, det gick att!
Jag vaknade 02.28 i natt, trodde inte det var lång tid kvar tills klockan skulle ringa. Men när jag snabbt insåg att jag har 3 timmar kvar att sova, blev jag lite smått glad!
Vakna igen 05.25. Tjugo minuter innan jag egentligen behövde vakna. Det är nämligen så att det är en förbannad radio som väcker mig varje morgon. SR, p3. Jordens hemskaste radiokanal... END.

Längtar till fredag! Får pengar PLUS att det är sista dagen på praktiken! (
ska nu sluta tjata om jobbet ...)
Men som sagt, pengar .. Jag ska köpa mig ett par skor! :) De skorna jag har nu är inte så jättebra. Tygskor. Och om jag vet Sverige rätt (framförallt november) kommer det regna, regna, regna! Jag har inget emot regn, men jag gillar inte att ha blöta fötter ^^
Lite längre fram ska jag köpa lite andra plagg, får se vad pengarna räcker till :)

Skrattattack - pinsamt .
Satt på bussen inmot Åkersberga tidigare idag, så tänkte jag att det var ett bra tag sedan jag pratade med Elin, så den köna ringer jag! Oj oj oj!
Det är inte bra att ha mycket att prata om ibland må jag säga!
Jag höll på att skratta ihjäl mig på bussen, folk måste ha trott att jag var hög eller nåt ...
Men vi pratade i över en timme och det va riktigt skojsigt :) HiHi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu väntar jag på att Markus kan komma ngn gång så man kan pussa och krama honom i MASSOR!!! <3
kanske tillochmed blir en promenix, who knows ?? :)

Nej , nu ska jag nörda mig med guitar hero !!!

CYA LATER ALLiGATOR :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback