KALLT !

En bra start på dagen, vad är det? Müsli med jordgubbar o mjölk? Nej, skulle inte tro det. En puss? Ja, med en bamsekram tillochmed.
Imorse vaknade jag av att Markus klocka ringde 1000 ggr. Frös som en igelkott o trött som en gnu. En mycket bra kombination. Inte nog med det kommer hans mamma in o frågar om jag blivit bättre o sen om jag kunde släppa ut katten när han vill ut. "Javisst, inga problem."
Jag hade precis somnat om så jävla gött, så vipps så står katten där i dörren: "Mjaaaauuuuuuu".
NEJ, NEJ, NEJ, NEJ! Inte nu! VÄNTA!
"Mjauuuuuuuuu"
Gissa vad, det var bara att kliva upp o släppa ut honom.
Men jag gick och la mig igen o somnade om, det behövdes. Vakna igen runt elva o började dagen med ipren. En ipren, en alleregitablett o ett p-piller. Kuligt värre.

Idag blir det bara vila tror jag. Känner mig inte alls i form. Hostar som bara den och just nu har jag också feber. Förbannade dret. O inga clementiner har jag heller, förbannade skit!!

Igår åkte jag till Täby centrum, vilket jag verkligen ångrade. När jag väntade på bussen till Åkersberga höll jag på å dö, frös nästan ihjäl. Samma sak när jag väntade på roslagsbanan.
Inget skoj hände i Täby inte.
Pratade med kära Elin i telefon drygt 40 minuter, det va skojsigt :)

USCH VAD JAG FRYSER!!!!! Det är ju inte klokt, nu har jag iaf lånat en tröja av Markus, men inte fasen blir det bättre. Ska snart lägga mig o vila ett tag hade jag tänkt, men det blir aldrig som jag tänkt ändå..... Får se va det blir.


Nej hörrni , that's enough , ha det / S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback