There Is A New Love In Town

Det finns att roligt folk ibland ... Jag får typ samma frågor många ggr:

"Men du, Sara, varför bloggar du?"
Det är himla gött o få skriva av sig och dela sina dagar med andra.

"Försöker du att bli ngn bloggdrottning på ngt vis, eller?"
Verkligen inte. Eftersom papper och penna är så gott som ute så använder man sig av datorn ist.
följdfråga.. "Ah, men, en dagbok är ju privat?!"
Ja, dagbok ja, men detta är en blogg (idiot)

"Hur orkar du skriva långa inlägg?"
Jag förstår mig inte alls på människor ibland. Man skriver bara så mycket man orkar, precis som "ät så mycket du orkar och släng resten.."

Typ de frågor jag får av några .. Vilka det är har ingen betydelse.
Och är det jobbigt att läsa min blogg så slipp i att läsa .
Har fått lite fler frågor än så, men urk .___________.



Ska väl bli lite mer seriös med mitt skrivande nu!

Jag kan börja med att säga att jag vill ha en annan design, en fin design, närmare bestämt en personlig design.
Hade tänkt att försöka få in lite fler bilder i bloggen också, så ni får se mitt så kallade liv! Jag tycker att det blir roligare att läsa en blogg med bilder, man delar liksom av på ngt vis och det blir lättare att läsa och hänga med.
Men det kommer väl med tiden!

Så underbart att halva veckan har gått nu! Ska bara gå upp tidigt två ggr till sen är det lov, och det betyder att jag har sovmorgon många dagar PLUS att på onsdag är det Värmland som gäller! Längtar, nu när jag verkligen lägger "energi" på tanken har jag ju för bövelen jordens hemlängtan!

En timme kvar tills Markus slutar. Drygt. Ska dra med honom ut på promenad, tänkte snabbt här nyss att jag kunde gå själv, men insåg i samma sekund att "nej, sara lilla (stora) det är bäcksvart ute.."
Jag är ju faktiskt lite (mycket ) mörkrädd.
Hatar verkligen mörker. Tänk när jag ska igenom skogen på morgonen halv sju (okej, det är väl högst tio meter, men vad som helst kan hända på de tio metrerna) och det är svart vart jag än ser mig omkring. Jag har alltid tanken att Michael Myers ska mörda mig. Uh, vad jag hatar det. END OF THAT STORY!

Inatt sov jag hur bra som helst! Jag har sovit kasst i flera nätter i rad tidigare. Vaknat mitt i natten och somnat om, vaknat långt innan klockan ringer osv.
Vakna inte ens av väckarklockan först, eller jag fattade inte riktigt att det var den som ringde. Men trött som en nyknullad uggla var jag iaf! :)

Endast åtta månader kvar tills vi tar studenten! Det är ju inte klokt! Måste lägga ner all min energi på skolarbeten nu innan det är försent känner jag! Projektarbetet måste göras bra mycket fortare, vi ligger ungefär 12-13 timmar back. Om inte mer, och det svir! :(
Men vi löser det på ngt vis! :)
Svenskan ska göras, matte B måste jag plugga hemma, sen mat&religion .. Men det får gå jävligt fort! Uhhahmejja!


I'm done .
Take care!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback