Torsdag

Jaha, då satt man här igen då!

Det märks tydligt att jag inte har tagigt mina allergitabletter på cirkus två veckor! Jag tog (då) tre stycken om dagen eftersom allergin förvärras när man är förkyld och är bland pälsdjur. Nyser, nyser, nyser. Tog faktiskt en tablett tidigare idag, måste fortsätta att ta dem varje dag, annars hjälps det ju inte!

Idag har jag blinkat en gång och dagen är redan över. Så känns det. Vart fasen tar tiden vägen? På jobbet kan jag inte klaga att tiden går undan, men för övrigt? Vad använder jag tiden till?!

Helgen kommer att bli väldigt långtråkig för mig del. Fast jag SKA till Gamla Stan! Det är ett måste innan jag ska till Karlstad igen! Får troligen bli på lördag :) kanske tillochmed tar mig en tur till Globen! :)

Sitter just nu och pratar med Sandra på Skype! Krånglar nåt så innihelvete! Trött jag blir! :@
Pratar om gamla minnen å så, skojsigt värre ;)

Näe, ska försöka vila en stund! :)
Natti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback