jordens panik

jag har jordens panik! imorgon ska jag till sthlm. där ska jag gå alldeles ensam i sex timmar typ. tänk om ngn idiot får för sig att hoppa på mig då?! :S eller ska knivhugga mig när jag ska sätta mig på tunnelbanan ?! :O
kan ju tala om att mina tankar bara skrämmer mig jävligt mkt.
ska nog sluta kolla på efterlyst.
eller nej förresten.
tåget går till sthlm 10.25 i morgon. är framme 13.30. funderar på om man kanske ska dra till globen galleria. men det märks hur det blir. jag blir säkerligen sittnas utanför polishuset för att känna mig lite säkrare.

idag har jag varit på möte. inte så speciellt roligt, men det är klart, vilket möte är roligt? :o
är så trött på den här skiten, men men, ska bara stå ut i 10 månader till.

efter mötet drog jag hem igen, hade tänkt o städa lite, men jag har ju inte kommit ngn vart. blidde att jag åkte tillbaks till stan igen efter ett par timmar, där jag mötte mamma o syrran.
hade en del ärenden som jag va tvungen att göra, som att gå till banken o fixa några papper sen till ifa för att lämna dem.
det blidde bara så att jag o mamma gick på stan en stund, under den tiden gick vi till Bik Bok för att jag skulle visa henne cardiganen som jag vill ha. jag sa till henne att min kropp är format som ett dragspel eller michelin gubbe i den här.
"nej då, testa den så får jag se..."
det gjorde jag ju, för tredje gången.
"ser du?"
"nej, den är ju jättefin"
men innan jag gick in i provhytten så sa jag det där att jag såg ut som ett dragspel, hon som jobbar där inne skratta åt mig då. HUR SCHYSST ÄR DET DÅ?????????
men som alla vet, jag hatar kläder. det är liksom inte min grej.

jag är trött som en gnu, grannen har fest o spelar hög musik som f a n.
hur ska detta sluta egentligen?? 

JAG ÄR NERVÖÖÖÖÖÖÖS , ÄR DET NGN SOM KAN FATTA DET ?!  

ha det fint , CYA / S








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback