pyttelite om allt :)

hm .


skoldagen idag har vart tråkig. har vare ganska trött hela dagen, fast mot slutet orkade jag knappt va vaken längre. höll på att somna på bussen ett X antal ggr, men som alla vet kan jag ju faktiskt inte sova i fordon.
vi fick väl ett litet skrattanfall på Mat o Religion lektionen, då vi blev så vettskrämda pga att det var ngt som lät från väggen. vet inte alls vare va, men men ^^

kom intill stan som vanligt efter skolan och då mötte jag syrmin och rasmus, då gick vi till BK å käka, jag höll verkligen på att svälta ihjäl! ;P
å efter det så skulle jag träffa Nilla. den orken hade jag inte, va så förbannat trött! Va hos henne i en timme typ, sen så drog jag hem, o nu sitter jag här =)


._______________.

Ringde jag Scandic idag? Nej.
Blir jag så förbannat trött på mig själv? Ja.


Måste skaffa mig ny musik till min mobil , det är lite smått tråkigt att lyssna på samma musik nu. Jag har hittat återigen en ny favoritlåt, dock va den en av mina favoriter för måååånga år sedan, och det är Right Here In My Arms med HIM! :)
Det jobbigaste av allt är att jag inte vet vilken musik jag vill ha, typ som när jag sitter o har spotify uppe - jag har ingen blek om vad jag vill lyssna på, jag får en slags black out. ><


Kolla lite på Cops förut, o då grep dom en kille som hade kastat en CHEESEBURGARE ¨på hans tjej! MEN HALLÅ ELLER? en jävla liten cheeseburgare ?!!?! Hur moget är det då från en skala ett till 2 ?:O:P

wepp, fick bli ett kortare inlägg idag ... CYA / S
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback