SCHOoL

hejhej!


idag har det varit en sådan förbannat stressad dag. kan inte fatta att jag överlevde den. (okej, nu överdrev jag väl lite igen..)
I köket har det varit så otroligt varmt. Kändes precis som om jag sprang jorden runt hela tiden. JOBBiGT !!
Har iaf fått ut ngt av köksdagen, bortsett från att det har varit "lite" stressigt så har dagen gått fort. Jag och Elin jobbade givetvis ihop. Vi gjorde:
- Chokladmousse (en ljus, och den gjorde elin och en mörk, den gjorde jag.)
- Äppelkompott
- Gaffelkakor
- 2 st rulltårtor (gjorde jag, elin gjorde sockerkaka)




MiN CHOKLADMOUSSE! :)          - mkt god .




DOM HETA GAFFELKAKORNA (EJ KLARA)



ÄPPELKOMPOTT! (påbörjad iaf..)



CHOKLADMOUSSE MED HALLON OCH RiVEN ViT CHOKLAD!
Dessa skulle vara till försäljning i Rangela (skolans restaurang) . Vet inte riktigt om det gick åt ngn.




JAPP , DET VA DET DET . HA DET FiNT . // S







Kommentarer
» Angelica <3mamma till liam<3

haha ;) Men nån dag ska jag ta en update ;)



Du borde skriva lite du med, var några dagar sen nu :D

2009-09-08 // 20:35:47
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
» gretis (:

jäklar .. kul å göra mat hela dan :D eheh

2009-09-08 // 22:34:17
URL: http://asgeirsdotttir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback