yoo'

Skulle ha varit på arbetsintervju idag, men så ringde hon mig lite tidigare idag och sa att vi måste flytta träffen. Blev ganska så besviken, men ska dit imorgon istället så jag behöver inte vänta ngn längre tid. Missade en dag på praktiken bara för detta. Så kan det va, imorn missar jag kanske 2 timmar, men det är det värt! :)

Under veckan har jag haft två praktikdagar. Där har jag fått gjort lite allt möjligt. Sträckt ryggen har jag tillochmed hunnit gjort. 2 veckor till ska jag vara där, den sista veckan hade de ngn annan som skulle vara praktikant. Får se hur jag gör med den saken, om jag åker till Värmland eller ngt annat.

Ska alldeles strax åka in till Berga. Har absolut ingen aning om vad jag ska göra men nåt finns det väl. Kanske gå i deras s-t-o-r-a köpcenter. Plugga blir lite senare i eftermiddag. Hade tänkt att jobba lite med projektarbetet. Har än så länge klistrat in 5 av 10 mumsiga recept! :)

Som vanligt jobbar Markus och jag sitter i min ensamhet. Lite tråkigt faktiskt. Men va ska en gör, en gör så gött en kan.

Näää, gotta go ! CYA :) / S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback