8-/

SATAN! Jag klarade inte svenska provet som jag gjorde förra veckan. Nu har jag tre prov efter mig - igen. Fast ett ska jag göra nu på torsdag, så det måste jag se till att börja plugga på. Jag börjar även känna en stor press. Med allt. Nu ska vi ut på praktik, och jag har ännu inte fått ngn plats. Måste ringa, ringa, ringa, ringa imorgon! Det är inte allt som känns tungt, det är skolan som det hänger mest på och studenten får mig att bli galen! Jag är dessutom lite rädder för vad som kommer att hända efteråt. Jobb söker jag som en kåt kanin, får hoppas att jag får ett också.

Jag har bedrövligt ont i ryggen. Vet inte exakt vad det beror på, antingen badhuset eller att det var Markus som hoppa upp på mig.. Aja, över går det väl alltid.

Min älskade karl åkte till Stockholm idag han :( .. Vill bara ligga i hans famn och myspysa. Fem dagar kvar. Det klarar jag. Nog. Inte. Kanske.

Nu blev det typ ett deppigt inlägg, men jag är ganska så också ...... Får sova bort det!



Saknar
Älskar
Dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback