Å, boy!

Praktikplatsen är fixad! Ringde tillbaks till Scandic i Täby och fick platsen där. Inte för att jag känner mig peppad eller sugen på det - alls, men det ska väl gå. Eftersom det inte var ngn annan restaurang/ hotell som svarade när jag ringde dem tidigare idag, var det meningen att jag skulle va i Täby, inte sant?
På lördag far jag till Stockholm, åker från Karlstad 11.50. Med buss. W-o-ho.

Pusta ut kan jag göra också! Fick se provet idag som jag inte klarade i svenskan förra veckan, var inte så illa som jag trodde. Det räckte med kompletering och inte ett omprov till. Hade tänkt att läsa igenom mer noggrant snart. Å imorgon ska jag plugga på det stooooora provet! Innan jag lägger mig, kom jag på nu, så måste jag göra klart några andra småsaker. Vill få bort allt! :)

Nu så här dags gör jag ingenting speciellt. Väntar mest på att få sova, in my dreams! Måste skriva grejset först. Eller allra mest väntar jag på att Markus ska ringa. ♥
I övriga dagen har det inte heller hänt så mycket, var med Elin till tandis i morse då hon tog bort tandställningen. Jättefin blidde hon i käften! =) Annars har det varit skolan.. <-- inge märkvärdigt.

När jag vaknade i morse kände jag en sån konstig smärta i armen. Gjorde så ont, tänkte: va fasen är detta nu då? Tänkte inte mer på det förräns jag skulle lyfta lite grann på armfan. ONT! Ska till skolsyster i morgon hade jag tänkt. Har haft så här en annan gång, och om jag inte minns fel så var det en mindre muskelinfektion. Eller så har jag bara sovit konsigt i natt, för vilken frill jag hade när jag vakna! ;)

Nu ska jag göra mina skolarbeten .. Ha det gött! :) / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback