"Bloggtest" - tidsfördrivande

1) Vad är det i din blogg som är roligt att läsa? - Jag bloggar inte för att människor som läser ska skratta. Förvisso om det händer ngt kul då och då och man skriver om det är ju en annan sak...
2) Vad bloggar du om mest? - Vad jag har gjort och det jag känner... Skriver av mig en del.
3) Hur många besökare har du på din blogg per dag? I snitt har jag 15-20 st.
4) Följer du andras bloggar? - Ja, jag följer regelbundet tre stycken.
5) Varför började du blogga? - För att dela med mig lite av mitt "roliga liv" och bara få skriva av mig samtidigt.
6) Vad är viktigt för dig när du besöker andras bloggar? - Viktigt? :O
7) Vilket är det bästa sättet att få fler besökare? - Ha bloggadressen synlig, t.ex. på msn, facebook eller vad som helst.
8) När skapade du din blogg? - Hösten 2008
9) Håller du koll på hur många inlägg du skriver? - Håller koll är fel ord, men jag vet ändå hur många inlägg jag har. Å det är 176 eller ngt kanske ?!
10) Vad tycker du själv är viktigt/ bra att ha med i sin egen blogg? - Bilder och bra text. Inte för kort och inte för långt. Det ska va kul att läsa bloggen inte långtråkigt.
11) Vad gör din blogg bättre än andras? - Jag jämför inte min blogg med andras. Vi bloggar om olika saker. Men det är klart, jag är ju liiiite bättre på allt så... ;) or not.
12) Hur avslutar du dina inlägg? - Ha det så bra! / S (oftast)
13) Hur tänker du avsluta detta inlägg? - Det här var nog det sämsta & tråkigaste jag gjort.. Men ha det så bra iaf! / S
14) Egen fråga!


Det här var nog det sämsta & tråkigaste jag gjort.. Men ha det så bra iaf! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback