jbjkhjh

Äntligen fredag! Jag är sleten som en gnu (och dom är sletna ..) Det har varit mycket den här veckan och så tror jag att jag håller på att bli sjuker. Å ja, lite mer än vanligt.

Det blev ingen mammaweekend den här helgen. Istället har jag åkt till Kristinehamn och hälsar på Timmy, Angelica och Liam! :) Här har det inte hänt så jättemycket, har käkat mumsig mat, lekt med Liam och nu sitter vi här i soffan. Egentligen skulle Emma ha åkt hit, men den är ju bara ett klappträ just nu. Blir så arger ibland.
För övrigt i helgen ska jag plugga. Har tre prov till veckan, känner lite så att jag måste få dem gjorda! =) Jag har även några inlämningsuppgifter som ska göras!

Idag åkte Markus till Stockholm. Han blir borta i hela fyra dagar. Känns länge när man är van att ha honom nära jämt. <3 Nu har jag ingen att skälla på, och vem ska massaga mig nu då? :0 (tänk om jag skulle vakna mitt i natten av ngn som typ kliar mig på ryggen. Vad gör jag då .. ? Jag lär dö av rädsla, ja, för er som inte vet, jag är förbannat mörkrädd och tror på spöken. Okej?)

Har inte så mkt att skriva nu .. Ha det / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback