underbart

Nu har jag lutat mig tillbaks och hämtat andan! Kom hem från Kristinehamn förut, och har nu gjort mig så gott som färdig för kvällen. Jag har haft en riktigt bra helg hos bror med familj. Känns så underbart att få umgås med dem, det är precis som det finns en lucka där ngnstans. Tidigare idag var jag barnvakt till Liam medans Timmy och Angelica var iväg och kollade på en bil. Lillen var på gott humör så vi lekte och busade. Jag får ju inte glömma att han hjälpte mig att diska! :) Nu till helgen kommer jag ju ha honom här hos mig hela helgen så då blir det ännu mer lek och bus, ja, och eventuellt badhuset!

Skolan ska bli imorgon, får se om vi får något nytt schema. Vi skulle ha fått det första dagen den här terminen. Men vad ska man säga, grums kommun? Tre prov ska jag ha i veckan också, känner mig verkligen peppad inför det! Men bra kommer det nog att gå. (hömhöm)

En kväll som denna har jag tittat på "I en annan del av Köping". Det är ett riktigt mysig program det. Tobbe är bara för störtskön alltså, hihi! (a) Om en timme hade jag tänkt att glo på "The Osbournes" om jag är vaken. Fast nu har ju Johan Falk börjat, kanske det håller mig vaken fram tills Osbournes börjar?! :)

Fortfarande halsont. Har börjat fått lite rethosta, inte bra detta. Knarkar lite halstabletter nu, men det hjälper inte.

Imorgon ska jag till tandläkaren (egentligen). Men avbokar den tiden. Den ligger så dumt på eftermiddagen och jag har annat för mig än att ligga och ha en invandrar hand i käften. Näe, på så vis går det inte till här i Värmland.
En glad en!


Åka lite vagn!


Spela piano och klättra på bord (y)



Ha det så bra allesammans!
God natt! / S


Kommentarer
» Angelica <3mamma till liam & nr 2 påväg<3

Du är alltid välkommen tillbaka =)) Jätte skojj att du var här.. Syns på freda.. :D

2010-01-17 // 21:38:58
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback