fredag, lördag, söndag (säg det snabbt)

Uhamejja, jag är ju inte på jordens bästa humör iaf .. Hatert. Att det alltid ska duga för andra och man inte får stå upp för den man är själv. Hm, knepigt.

Helgen har varit bra! Fredags så var jag hemma från skolan (torsdags likaså, då jag kände mig krasslig i halsen oså) av en personlig anledning. Jag skulle egentligen haft Liam under helgen, men ikke sa Nikke. Sjuker skulle han passa på att bli :( . Jag hade verkligen sett fram emot den här helgen så skiter sig allt. Tråkigt, men som tur är kommer det ju många, många mer helger att se fram emot! ♥
Annars under fredan så hände det inte mkt, Sandra o Albin var här eftersom de skulle med till badhuset igår.
Igår som sagt så var vi på badhuset. Skojsigt! Det blev ett litet gäng som åkte: Jag, Markus, Ronja, Mattis, Susanne, Daniel, Albin o Sandra. Vi var där ett ganska bra tag, jag blev ett russin efter en kort tid i vattnet, röda ögon, sår på kroppen då man hellre ligger på land än i bassängen. Ja, ni kan ju tänka er! =)
Haha, det va en turkunge som badade och lekte med en boll med andra barn, så kommer bollen på land och en svensk unge sparkar tillbaks bollen till honom, rätt i fejan! Jag bara: (till den svenska) bra jobbat, så ska det se ut! xD TRÄNINGSVÄRK IDAG! AJAJAJAJA!!!
På kvällen åt vi pizza och mysade en stund innan vi drog till Mattisborgen i Skattkärr för en spelkväll. Det var skoj! Inte för att det blev så mycket spelande, men kul hade vi.. Pratade och umgicks bara!
Idag: Blir det lugnt. Får se om jag kan ta mig intill stan och träffa Emma. Skulle ha åkt med Markus nu egentligen, men jag är ju som sagt inte på bra humör så jag sa att han fick åka själv. Antingen får söstra komma hit eller så får jag träffa henne någon annan dag.
För övrigt så kommer Markus gamla bästa vän på besök. Undra hur detta kommer sluta.


Skola imorgon då ... Längtar inte. Ska börja med att ringa praktikplats för det vore ju ganska bra nu när jag går ut på praktik nästa vecka. Jippie. Har ingen lust till det känner jag. I don't want to think about it. yea'yea'.

Betalat räkningar har jag gjort idag också, alltid lika kul. Men nu är 2/3 av studentmössan klar, fyfan, blir helt galen när jag tänker på det! Heheh..

Imorgon åker även älsk hem igen :(
Fast sthlm blir på lördag (?) .. :) hihi, aja .. lite bilder från gårdagen:



Lördagskvällen:

          


Ha det så bra!! / S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback