idag, igår

Aj, ucsh & blä! Jag har ont i halsen, mycket värre än det var igår. Men får hoppas att det snart går över.
Jag har sovit cirkus 10 timmar inatt och är fortfarande trött. Antingen har jag sovit för mkt eller så är det på grund av att jag nog håller på att bli sjuker. Jag har varken tid eller lust att bli dålig.
Jag vakna ngn gång i natt och visste inte vart jag var, men så kom jag på mig själv: aa just det fan, här är jag ju.

Jag är fortfarande i Kristinehamn, men åker hem senare i eftermiddag,kanske, eller nåt. Jag har tusen saker att göra innan måndag, och det MÅSTE VERKLiGEN göras! Just nu så här på minuten sitter jag och bruschan och tittar på Avatar. Fast jag måste se den igen för att fatta lite mer, eftersom jag växlar mellan datorn och tv:n.

Igår satt och sysslade med att söka lite jobb. Mest var det väl att skriva CV och personligtbrev. Jag sitter fast på det PB. Jag har absolut ingen aning om hur jag ska formulera mig bra. Det är jävligt svårt om jag får säga det själv.
Jag ska kolla lite annat idag också, så vi får se om det blir ngt arbete för mig. Hoppas verkligen det! =)

Näe, nu ska jag faktiskt ta och leka lite med Liam! <3

Ha det bra! / S

Miss you, sweetie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback