lite av det lilla

Woho! Idag kommer älsklingen hem, nu kommer jag äntligen få någon att skälla på och han får någon att massaga. Som jag har längtat! Inte bara att få bli masserad eller att skälla, bara att få ha honom nära igen. <3
Men på måndag åker han igen. :(

Igår hade jag tre prov. Ett i projekt och företagande (mvg), samhällskunskap (vg) och svenska, men där har jag inte fått något resulatat än. Så hade vi prov i naturkunskap idag, HAHA, ja, fick 3 poäng av 45. 23 var godkänt. Jag ska göra om det nästa vecka, har även Svenska (igen) då. Nu har jag två prov och en lite inlämningsuppgift kvar. Innan jag går ut på praktik ska allt vara färdigt! :)

Slutade dagen 17.00 igår, så jag, Sandra och Elin tog bussen in mot stan. På bussen mötte vi två negrer. Eller två säckar grillkol om jag får säga det själv. Jag ringde Markus och försökte få lite "tröst" men den brydde väl sig inte. 
Jag: Ååh herregud, åååh hjälp.
En tids tystnad.
Jag: Ah men gud i himmel, oooh hjälp.
Tyst igen.
Jag: hallå?
Markus: ja?
Jag: Hör du vad jag säger?
Markus: Ja, du ropar efter hjälp.
Men hur snällt är det då?

Elin följde iaf med mig hem, sov här. Vi köpte lite godis för vi tyckte vi var värda det efter en sådan upplevelse. (Tar den inte här.. Men hemsk var den.) Vi tittade på Kvarteret Skatan och så. Nilla kom förbi en sväng och tjöta lite.....

Häromdagen hade jag beställt en förstoring på Liam (20x30), så fick jag ett litet kort igår. Jag tänkte men vafan, fattar dom ingenting, lr? Men när jag kom hem idag så låg det stora kortet i brevlådan! :) Glad jag blidde. Beställde även ett MEGAkort idag, (40x60). Nu ska det letas ramar också! :D



Det här kortet är den mindre varianten! :)





Och det här i stort format.
Hade tänkt att sätta det här kortet ovanför sängen! :)




Ha det så bra! / S

 


Kommentarer
» Angelica <3mamma till liam & nr 2 påväg<3

Så söt du är :D fina kort =)) de där när han sover får du gärna skicka till mej :D

2010-01-20 // 19:46:59
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback